ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε ή να αλλάξει την παραγγελία (ολόκληρη ή μέρος αυτής),εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που τα παρέλαβε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει το κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης

 

Καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων που παραλαμβάνετε, την ποσότητά, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα εγκαίρως (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος κλπ).
Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε τηλεφωνικά και να μας αναφέρετε τους λόγους επιστροφής.
Η επιστροφή μπορεί να γίνει με αντικατάσταση των προιόντων ή πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού που θα γνωστοποιήσετε στο διαδικτυακό κατάστημα mariourgies με αποστολή email
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 20 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Για την τήρηση της προθεσμίας αρκεί η αποστολή της δήλωσης αλλαγής/υπαναχώρησης πριν την εκπνοή της 14ήμερης προθεσμίας.

 

 

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΕΞΟΔΑ

Η επιστροφή – αλλαγή του μη επιθυμητού προϊόντος γίνεται αποκλειστικά με την μεταφορική courier που παρέλαβε ο πελάτης με χρέωση του παραλήπτη, δηλαδή την XXX. Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος, η αποστολή του νέου προϊόντος από την εταιρία γίνεται επίσης μέσω ACS ή με ELTA Πόρτα, ανάλογα με την περιοχή, με χρέωση πελάτη που ανέρχεται στα X ευρώ. Σε περίπτωση δε επιστροφής προϊόντος, η εταιρία επιστρέφει το χρηματικό ποσό που έλαβε, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων, χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής με εκείνο της αρχικής συναλλαγής, εκτός εάν ρητά συμφωνηθεί άλλως.

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει άλλη μεταφορική εταιρία, το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Επιστροφή – αλλαγή με άλλη μεταφορική εταιρία και χρέωση της ENERGIER΄S A.E., δε θα παραλαμβάνεται.

Να σημειωθεί ότι εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο το ανάλογο προϊόν που επιθυμεί ο πελάτης (π.χ. μεγαλύτερο μέγεθος), το ποσό του δεσμεύεται στον λογαριασμό του για να το χρησιμοποιήσει για μια άλλη αγορά.

Στην περίπτωση που ο πελάτης λάβει ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν, η εταιρία XXX θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος. Ελαττωματικό θεωρείται μόνο το προϊόν εκείνο που είναι ακατάλληλο να φορεθεί ή να χρησιμοποιηθεί για τον προορισμένο σκοπό του ή που δε φέρει τις συνομολογημένες ιδιότητες όπως αυτές περιγράφονται στην ιστοσελίδα της εταιρίας. Σε καμία περίπτωση, δε θεωρείται ελαττωματικό το προϊόν που αποκλίνει από τις αναρτημένες στον ιστότοπο της εταιρίας φωτογραφίες λόγω των αναμενόμενων διαφορών κατά τη λήψη και ανάρτησή τους. Σε κάθε περίπτωση δε που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα, ο πελάτης έχει την υποχρέωση να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω e-mail στο sales@mariourgies.gr. Πάντως, εφόσον ένα προϊόν διαπιστωθεί ως ελαττωματικό, η εταιρία επιφυλάσσεται ρητά για την από μέρους της διάγνωση του εν λόγω προϊόντος ως ελαττωματικού, κατόπιν ελέγχου από τους αρμόδιους υπαλλήλους της.